Kontakt oss

Du finner mange svar i Vanlige spørsmål.


Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet du lurte på, velg da det alternativ som passer best i listen nedenfor

Velg en rubrik

Betalingen gikk ikke igjennom

Vi aksepterer betalinger med Visa og Mastercard.
Om en betaling av noen anledning ikke kan gjennomføres kommer det vanligvis av at:
- Det mangler penger på kortet ditt
- Kortets "utgangsdato» er passert
- Ditt kort er sperret mot internetkjøp (kan åpnes via internet- eller telefonbanken).
- Midlertidig feil i kontakten mellom betalingstjenesten og kortutstederen.

Iblant kan problemer med kortbetalinger også oppstå i vår mobilapp. Om det rammer deg anbefaler vi at du logger inn og betaler via webbleseren istedet (webbleseren på mobilen også går bra).

Systemet forsøker å debitere ditt kort en gang hver dag.
Det er selskapet Nets (https://www.nets.eu) som har hand om våre kortbetalinger.
Om du kontakter din bank, så kan de se hvorfor det ikke går å debitere kortet ditt. Dessverre kan vi ikke vi se det hos oss.

Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt?
  Klikk her for å sende melding til oss.

Send en beskjed

Send